• Gepubliceerd op
  • 20 september 2019

Persbericht VOOR ELKAAR Vakantieweken

Kom, ga ook mee!
Waar naartoe en als wat?
Dat is misschien je eerste reactie bij het lezen van deze oproep. Het antwoord is heel simpel: ga ook mee met een VOOR ELKAAR vakantieweek. Dat kan als gast, maar ook als vrijwilliger.

En om even op de vrijwilliger door te gaan: We hebben er weer genoeg nodig! We zoeken vrijwilligers met een hart dat klopt van liefde voor God en de medemens. Want dát is belangrijk in deze weken. Ervaring in de zorg is ook geen vereiste, alhoewel het wel fijn is als er ook vrijwilligers meegaan met een beroep in de zorg. We bieden een fijne week in een mooie en meestal aangepaste locatie of op een schip. De weken worden voor verschillende doelgroepen georganiseerd: voor gasten met een lichamelijke beperking, een verstandelijke beperking of beiden, gasten met dementie en hun mantelzorger, alleengaanden en jongeren met ASS. Kortom: keuze genoeg! Kijk maar eens op www.hervormdevrouwenbond.nl/vrijwilliger. En als je toch op de website aan het kijken bent, vul dan gelijk het aanmeldingsformulier in. We hebben je inzet hard nodig en er zijn zoveel weken dat er vast wel een geschikte periode bij is! Kom, ga ook mee! Het is een waardevolle ervaring voor jezelf en mede door jouw aanmelding kunnen gasten mee en hoeven we niemand teleur te stellen.

Wat de gasten betreft: u kunt zich weer aanmelden! We hebben een aantrekkelijk aanbod in vakanties voor bovengenoemde doelgroepen. Daarnaast organiseren we oaseweekenden voor vrouwen die een echtscheiding achter de rug hebben. U kunt alle mogelijkheden bekijken op: www.hervormdevrouwenbond.nl/vakantieweken. Ontvangt u liever een gids thuis? Dat kan ook! Via de website kunt u een gids aanvragen, maar u kunt ook bellen naar Hanna de Jong (0180-430860) of Diny van Andel (0183-441774)

Er is genoeg keus, maar boek snel want vol is vol!